Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2011 09:18 - Бижута и кристали Сваровски.
Автор: sponsor Категория: Бизнес   
Прочетен: 1364 Коментари: 1 Гласове:
0



 Здравейте! Казвам се Галина Борисова и от скоро направих свой онлайн магазин за бижута с кристали Сваровски. Всичко върви добре, но сайта ми не се класира в гоогле по необходимите ми ключови думи. Причината за това е, че не разполагам със средства, за да оптимизирам магазина. Нишата е много търсена и с малка конкуренция, което само по себе си гарантира успех и възвращаемост на инвестициите(ROI). Маг зина ми разполага с и с блог, чрез който публикувам статиите в социални мрежи като например свежо. Освен това всеки ден градя линк билдинг кампания, но за съжаление най-важното е onpage оптимизацията на сайт, за да носи приходи и да се класира на първа страница в гоогле. Адреса на сайта е http://nakiti.eu , а на блога - http://nakiti.eu/blog. Ще се радвам, ако можем взаимно да сме си полезни. Желая Ви лека вечер и успехи в работата!

С уважение,
Галина Борисова


Тагове:   сваровски,


Гласувай:
0



1. анонимен - за СЕО на сайта
24.07.2012 16:51
Заинтересувахте ме с публикацията си. Може и да Ви се помогне, но първо ми напишете за кои думи или фрази искате да се оптимизира и къде сте успели да го регистрирате. Тогава мога да видя какво трябва да се направи. Пишете ми на koni68@abv.bg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sponsor
Категория: Бизнес
Прочетен: 39724
Постинги: 8
Коментари: 6
Гласове: 3
Спечели и ти от своя блог!
Архив